اجرای بافت چوب بر روی PVC

در این مقاله اجرای بافت چوب به روی pvc بررسی میشود که قرار ذیل است:

اگر شما در حال ساختن تاسیسات لوله کشی ساختمان هستید، لوله خود را دور نریزید و اگر به فکر ساختن و یا خریدن سازه ای چوبی هستید مصمم تر در حفظ لوله های خود را کوشا باشید.

و چوپ همیشه ار جمله موادی است که با ارزش تلقی میشود بخاطریکه طی سالیان سال از چوب در موارد مختلف استفاده به عمل امده است. چوب به دو دسته تقسیم بندی میشود که یکی نرم و دیگری سخت میباشد. چوب نرم به درختان همیشه سبز و مخروطی گفته میشود. و چوب های سخت به چوب های که از درختان پهن برگ یا ریز برگ گفته میشود.

پکفپوش پی وی سی چیست ؟ جدا از کفپوش لمینت و پارکت یک کفپوش دیگری وجود دارد. که بر پایه نفتی است و بزرگترین مزیت شان مقاوم در مقابل رطوبت و آب است.

علل الخصوص با  هزینه بالای چوب باعث می شود که اکثر مردم با احتیاط نسبت به استفاده از چوب اقدام کنند. به علاوه چوب در بسیاری از اقلیم ها ماندگاری کم و هزینه های نگهداری بالایی دارد. بسیاری از بناهای ساختمانی در سالهای اخیر رو به استفاده از چوب آوردند . ولی دراغلب موارد به دلیل عدم سازگاری با آب وهوای خشک پشیمان شدند.

به جای استفاده از چوب واقعی با دنبال کردن عکس های زیر به راحتی می توانید میله های پی وی سی (PVC) را به شکل میله های چوبی درآورید و از آنها در ساخت انواع سازه ها بهره گیرید.

PVC
PVC
PVC
PVC

مشاهده محصولات PVC شرکت پیشرو شیمی

منبع: www.core77.com

دیدگاهتان را بنویسید